neljapäev, 13. detsember 2007

Oli alles trenn...

Eile siis sai juba tavakskujunenud spinningus käidud, ja kuna suusalund niikuinii ei ole, siis on see kolmapäevane sisetingimustes väntamine, ujumine ning saunas seltskonnaga muljetamine juba päris mõnusaks vahepalaks kujunenud. Viimasel nädalal peale paari kergema jooksuotsa, spinningu ja bodypumpi rohkem jõudnud ei olegi.

Aga eilne spinning ei kujunenud üldse tavapäraseks... Meie treener Peep (Mikli) oli ära ning trenni andis Raido (Kodanipork). Noh, jah...algus oli üsna normaalne. Isegi puhkepause tundus liialt palju olevat, kuid muusikavalik sootuks teisem ja karmim. Kuid muidu polnud hullu. Aga kui ca 40 min. sai sõidetud, siis... tundus, et on küll juba teine tera. Tõusud ja laskumised, tõusud nii sadulas kui ka püsti, ja puhkepause ei tulnudki nagu eriti... Jah, muusika läks üha rajumaks, ja minu (meie) lemmiklaule, nagu 'Vitamiin, anna jõudu..' ei tulnud. Ainult karm töö, mida oli ka kõigi nägudelt näha. Ja paistab, et nii mõnigi lootis, et ehk seekord pääseb siis tunniga varasema pooleteise asemel, kuna trenn palju intensiivsem. Mina ka. Tühjagi. Kui tund täis hakkas tiksuma, ütles treener, et nüüd aitab soojendusest... Aega kulus siis 1.30 ja kaloreid 680 kanti.

Lahe teada, et ma polnud ainuke, kes arvas, et eilne trenn kuidagi märksa karmim välja kukkus. Lisaks minule, kui tuntud mitte-rattasõbrale, arvas nii ka Heiti, kel ka väga värvikas lugu eilsest spinnamisest oma blogis.

2 kommentaari:

Romps ütles ...

Mnjaa, mulle tundub et sul on kuidagi need hooajad sassis. Talvel oled heas rattavormis ja suvel suusavormis :-)
Tegelikult väga tubli ja järjekindel! Ma ei tea mis mul peaks juhtuma, et ma siseruumidesse sportima läheks?

piix ütles ...

seda vist ei juhtu küll mitte kunagi, et mul hea rattavorm saab olema.
aga tegelt sul kaval ettepanek - suvel ei pea suusavormi ju tõestama, ja vastupidi;) Aga suusalume võiks mõni päkapikk tuua küll. ootan.