teisipäev, 20. märts 2007

Iga algus on raske...


täna siis juhtusin esimest korda üle 2,5 kuu Fittesti spinningusse. Tegelikult ma küll ei juhtunud, vaid see oli (ausõna poisid!) täiesti läbimõeldud samm. Kevad ju juba peaaegu käes & mina võtan muudkui hoogu. No, mis ma ütlen - need mäed ei ole vist veel mõjuda jõudnud - ikka jube raske oli...

Ilmselt on mind selle rattajutuga juba psühholoogiliselt ära hirmutanud - pärast seda kui ma omale peene veloergomeetri sain, siis ei ole enam klubisse väntama jõudnud. Nüüd luban siis endale, et võtan asja lähima viie-kuue nädala jooksul ette ning väntan nii palju kui võimalik :-)

Vähemalt algus on tehtud, loodetavasti edaspidi läheb kergemalt (kuigi see on vist loll lootus) . Saunas igatahes kaua olla ei jaksanud, aga tühja sellest - viimase 10 päeva jooksul on lausa 8 (!) korda saunas käidud:-)

Loodan, et lõpp saab kerge olema.... mida iganes see ka ei tähendaks...

1 kommentaar:

Romps ütles ...

Seda uudist on küll väga hea meel kuulda! Ma usun, et võin hetkel suusatava Hannese nimel ka tunnustust avaldada. Loodetavasi ei jää see spinningukord sul viimaseks ja teisalt kui ilmad soemaks lähevad, siis peame lihtsalt hoogsalt ka maanteel kilomeetreid läbima hakkama. Jõudu.