esmaspäev, 7. jaanuar 2008

Uue aasta esimene ühistreening

On viimane aeg ka minu selle aasta esimene postitus teha. Viimase aja kiired päevad ei ole selleks eriti mahti andnud.

Mis siis vahepeal toimunud? Kogu WILO tiim saab üles märkida ühe ühistreeningu laupäeval, 5. jaanuari ennelõunal, mille Roomet oma üleskutses nimetas kui minu nooruse ärasaatmisjooksu. Noh, egas midagi. Peab vist järeldama, et olen nüüd siis vana. Aga tegelikult on see juba väike kena traditsioon, sest ka eelmisel aastal käisime päris sünnipäeva päeva ennelõunal ühisel jooksutiirul. No, saladuskatte all võin öelda, et ega sel aastal poleks pühapäeval meist ka tegijaid olnud.. Seega oli laupäev ainuõige valik.

Ilm oli justkui valitud! 11 külmakraadi olid täiesti märkamatud (no, mul oli ka palju riideid seljas). Päike paistis kõrgelt ja hommik oli nii särav ja valge. Ja üldsegi mitte vähemtähtis pole fakt, et Hannesel olid uued jooksuriided! Mitte sellised 'tavalised', nagu meil Roometiga, vaid ikka sellised uued ja ilusad... Ja ikka ISC, nagu meil kõigil juhuslikult tol korral. See siis oli siin väike reklaamirubriik... Niii kahju, et pilti ei ole. Aa, ja mul on uus Crafti pesu ka. Punane. See pidi uuel aasta uus tiimiriietus olema:)

Kokku siis kulus rahuliku Harku ringi jaoks 1.08; minu kesmine pulss oli 145. Minu viimase aja kõige parema enesetundega jooksuots. Tõesti oli jalg väga kerge ja tunne hea.

Kommentaare ei ole: