kolmapäev, 2. jaanuar 2008

Tagasivaade 2007 hooajale.

Olen juba mõnda aega mõelnud, et peaks ka siia blogisse miskit kirja panema. Enamjaolt on kujunenud kuidagi nii, et üks meist võtab siin põhiliselt sõna, kirjutab jutukesi, kommenteerib ja jälgib blogis toimuvat. Siis on veel üks, kes vahest miskit kommenteerib ja aruharva ka mõne loo kirjutab... aga kolmas - sellest ei tea üldse, kas ta seda blogi enam loebki... :-) ...olgu kuidas on.

Täna jooksmas käies tabasin ennast mõttelt, et arvutaks õige kokku oma eelmise aasta treeningkilomeetrid, treeningkorrad ja ajakulu. Kuna ma olen juba mõnda aega Polari treeningtarkvara kasutanud, siis eriti keeruline see polnudki. Tulemused siis järgnevad:
  • Treeningtunde kokku 186
  • Treeningkordi kokku 153
  • Jooksukilomeetreid 1060
  • Kepikõnnikilomeetreid 104 (käimiskepid soetasin alles oktoobri lõpus)
  • Rattasõidu kilomeetrid 1061
  • Suusatamist 345
2006 aastaga võrreldes on koormused enam-vähem samad, kuid 2005 ja 2004 olid hoopis teist masti ajad. Samas sai 2007 ja osaliselt ka 2006 aasta suved peamiselt purjelaual veedetud. Ja eks see suhteliselt arutu töörabamine, pidutsemine ja muidu jobutamine teeb ka oma töö. Pealegi olen püüdnud sporti suhtuda rohkem hobina kui kohustusena, seegas suht OK tulemus :-)


Ah jaa, lõpetuseks seda, et WILO Team osaleb seekord ka talviselt XDreamil, täna sai meie võistkond koosseisus Piia, Hannes ja Roomet kirja!

2 kommentaari:

piix ütles ...

Pole paha, peaks seda ka tegema, kuid ma pole kahjuks eriti järjekindel träkkija olnud:( Seega võiks olla treeningpäeviku pidamine üks uue aasta lubadustest... Muide, ma mõõdan treeningaeg mitte ajakulu (kõlab nagu 'aja kulutamine'), vaid ajamahu ehk treeningmahuga :)))

Anonüümne ütles ...

Muuseas kui treeningpäevikut tahad pidama hakata siis on üks võimalus seda veebipõhiselt teha. Polari kodulehel on nimelt tasuta veebipõhine treeningpäevik kuhu saab ka kella pealt andmeid saata, treeningplaane koostada jne. Vaata www.polar.fi

Romps