esmaspäev, 7. jaanuar 2008

Veel lubadusi uueks aastaks

Ma küll ei saa kõiki tiimi saladusi välja rääkida, aga natuke võiks siiski saladuseloori kergitada, et põnevam oleks...

Ühesõnaga oli laupäevase jooksuotsa aeglases tempos suuresti süüdi see, et oli vaja ju ära arutada hulga strateegilisi plaane selle aasta võistluste valguses. Esimest korda kolmekesi trennis, seda juhust ju pidi kasutama. Loomulikult kerkis hulk säravaid ideid kõikvõimalikel teemadel.

Mõned mõtted jäid veel lõpuni välja mõtlemata (nendest siis ehk edaspidi), kuid paar lubadust poisid ikkagi andsid. Üks, mida mäletan, oli et Hannes hakkab ennast nüüd korralikult liigutama (selles osas on ka kuskil kirjalik träkk olemas). Teine lubadus oli, et WILO tiimi poisid hakkavad kevadeni kaalu järgima... Täpseid parameetreid ja lubadusi siinkohal ära tooma ei hakka, kuid eks ma siis katsun nüüd nende kaalul pilgu peal hoida:)

Lisaks tekkis plaan ka veel maanteerattahuntideks hakata ja WILO rattatiim luua... Viimasesse mina ei kvalifitseeruks, seega rohkem sel teemal sõna ei võta, vaid las midagi jääb ka poistele paljastada.

Mina ei lubanud jätkuvalt mitte midagi. Ka mitte järgmisel suvisel xdreamihooajal osaleda.
Mis kaalujälgimisse puutub, siis tore oleks ju küll mõni kilo kergemana ringi joosta, kuid parem on mitte veksleid välja anda, eriti kui ei ole kindel, et neid täita ei suudad. Ja üldse on minu polster mitmel korral mu elu päästnud - küll siis öisel xdreamil külma ja rogainil nälja eest:) Seda ma vist ikka ei jäta.

Ok, väikeseks lubaduseks võib ju lugeda ka seda, et kuna praegu on üsna mõnus rahulik trennirütm sees, siis püüan jätkata samas vaimus. Üleelmine nädal tuli taas 6-tunnine treeningnädal (ok, 3 minutit vähem). Eelmisel nädalal olin pisut laisem, sest kõikvõimalike pidustuste tõttu jäi 2 planeeritud treeningkorda vahele, kuid 4 tundi kokku sellegipoolest. Peamiselt on viimased nädalad koosnenud ühest 1,5 tunnisest spinningust, ca kahest bodypumpi korrast (a´60 min) ning ca kahest pisut enam kui tunnisest jooksuotsast. Lisaks sekka veel mõni ujumine. Varsti lisandub loodetavasti veel ka mõni suusaots:) Jess, jõudsin vist lume ära oodata!

1 kommentaar:

Tauno ütles ...

Kaitsku taevas mind mu nõrkuste eest, aga lugesin seda viimast postitust ja ei saanud mitte üle kiusatusest jälle siia blogisse oma kraaksjalgu lisada…
Sattusin õhtul lumistel tänavatel pisukest lõbusõitu tehes ka Nõmme suusaradade kanti ja silm tuvastas seal kohe aktiivse suusaelu. Paras lumepudru küll paistis, aga sõitmist ei takistanud see silma järgi küll kedagi. Ühesõnaga, huvilistele ongi Tallinna suusahooaeg juba tänase õhtuga ametlikult avatud.