kolmapäev, 28. mai 2008

Jalgpall on parem kui....


Kahel korral on õnnestunud mul ka Eesti Panga spordiklubi eest astuda vutimurule erinevate ministeeriumite vastu riigiametnike jalgpalliturniiril, kus väljakul peab olema ka üks naine. Ja mitte ainult, naise löödud värav maksab 2 punkti! Mäng ise käib pisikesel, aga väga laial kunstmurukattega väljakul Jüri Gümnaasiumi juures.

Sai lolli peaga end taas lubatud, aga tegelikult ma ei nurisegi. Jalgpallist ei tea küll midagi, seega oleks muidugi veel lahedam, kui pallile ka pihta saaks... Meil on nimelt strateegia selline, et naistel kaitsesse tulla ei lasta; ja seega seisneb naise funktsioon väljakul värava ees seismises ja palli ootamises. Ja söödu andmises on meie tiimi mehed tublid. Kõrge palliga ei oska ma küll midagi peale hakata - pea on millekski muuks..., aga muidu pole väga vigagi.

Sotsiaalministeerimi vastu oli huvitav mängida, sest vastasvõistkonnas oli rohkem tuttavaid nägusid kui omas. Mäng ise lõppes aga kurvalt: 4:4, oli palju ebaõnne, viimastel minutitel löödi meile 2 väravat, see maksis meile osalt ka võimaluse võidelda eesmiste kohtade eest, sest Sotsmin võitis alagrupi parema väravate vahega.

Eile mängitud mäng Majandus- Kommunikatsiooniministeeriumiga oli ka tore. Mitte ainult sellepärast, et ekskolleegide vastu põnev mängida on, vaid ka sellepärast, et mul õnnestus anda üks resultatiivne sööt ja lüüa üks värav:) Seis lõpuks 11:1. Reedel on finaalipäev.

Pilt: hetk mängust Sotsiaalministeeriumiga; mina rõõmustamas Kristjani löödud värava üle.. autorit ei tea

Kommentaare ei ole: