esmaspäev, 5. mai 2008

Rattamaratonil matkamas

Ei tea, kuidas see küll juhtus, kuid leidsin end pühapäeval Viljandi rattamaratoni matkaraja stardist. Nii see oli, sest toas istumisest oli juba suhteliselt villand. Ratta külge sain uhke pika raja numbri 481, mille Roomet Hannese eest eelmisel aastal välja sõitis. Aga kuna Hannest osalemas ei olnud, siis ei saanud ju tema numbrit raisku lasta:) Ja nagu sellest veel vähe oleks olnud, suutsin ma oma venna Priiduga kihla vedada, et teen talle sellel 27-kilomeetrisel disantsil ära...

Lollid, nagu me olime, läksime stardialasse liialt hilja, ja sättisime end suhteliselt tagareas sisse. Matk ikkagi ju, mis seal ikka trügida. No, aga seda ma ei teadnud, et rada on nii kitsas ning möödasõidukohti väga palju ei ole. Nii ma siis kirusingi kuni Loodi poeni igasugu matkajaid enda ees, kes suvalisel hetkel jala maha panid, või muidu imelikke vonklevaid liigutusi tegid. Alguses ei julgenud tükk aega ühte jalga kinni panna, sest suur hirm oli, et äkki keegi kukub. Rada polnud tehniliselt ka just kõige lihtsam. Seega oli tempo ikka matkajatele täiesti kohane, ja kuna Priit oli targalt Huntaugu mäel kõva spurdi teinud, siis ei näinud ma ka teda enam.

Nii uimerdasingi mingite roheliste Jokkerite rivi järel, kellest Viljandi järvejooksul õnnestus kiirelt mööda saada, kuid kitsal rattateel see nii lihtne polnud. Ikka päris pikka aega tuli unistada laiemast kruusateest.. Paaril korral tuli siiski ka rattalt maha tulla, sest tõusud olid üsnagi järsud ja kohati oli rada ka mudane. Seda eriti tagasiteel Viljandi järveäärses osas, kus sai ilusad mudased piplekidki näkku. Kolmandik rada sai sõita enamvähem normaalses tempos, kuid järveäärne rada oli siiski kohati nii kitsas, et seal tuli jälle riburada liikuda. Kuna pikk ning lühike rada said ca poolel rajal kokku, siis seal vist nii mõnigi arvas mu valge numbri järgi (matkajatel olid kollased), et olen ka pika maa läbija:)

Priit, uue WILO teami liikmena jõudis finišisse koguni ca 8 minutit enne mind:( Aeg 01:12:22; koht 97; minu aeg 01:20:20 ja üldkoht 198. Roomet pikal maal (55km) tegi ka hea sõidu - koht 205; aeg 02:20:52.

Tulemused

Pildi autoriks on keegi kõrvalauto härra, kelle nime ei küsinud:)

4 kommentaari:

Romps ütles ...

Mis siin muud ikka, kui et pange aga vaim Rõuge maratoniks valmis - see hoopis teisest puust! :)

piix ütles ...

ah, jah, ja see asi ka veel, et see matkamine maksis mulle lõpuks terve paagitäie kütust! No, tegelikult vennakesele kütust osta ei ole kahju..;)

piix ütles ...

Rõuge maraton jääb küll ära. Mälu on mul hea, aga lühike. Nüüd tuli meelde, kuidas mulgi maratonile sattusin - no, nii blond ei saa ma ju olla, et ka kolmandat korda olen nõus kihla vedama. Mis sest et iga kord olen oma võidus täiesti kindel olnud...

Romps ütles ...

No..., äkki Priit õnnestub ikka ära rääkida :)!