esmaspäev, 23. aprill 2007

Kõiki XDreami kodulehel olevaid soovitusi ei maksa tõe pähe võtta...

Osalesime Hannesega pühapäeval Jõelähtme rattamaratonil, mida XDreami kodulehel kui head treeningut soovitati. Soovistuseks see jutt jäigi, sest tegelikkus oli see, et väntasime pulss maksimumis 75 km mööda pea olematuid metsaaluseid radu. Kusjuures keskmine kiirus oli kõigest 15 km tunnis ja aega kulus 5 tundi. Ma olen täiesti kindel, et meil ei jäänud proovimata ühtki selle valla porilompi ja puujuurikat, kõikidest muudest ratturi ahvatlustest rääkimata :-). Kui vaid 20 km oli läbitud, tundsin et rohkem ma ei suuda ja nii tundsin ma igal kilomeetril kuni lõpuni. Vahepeal sai muidugi kõigest nii villand, et istusin raja ääres ja mõtlesin elu üle järele ... Mõtlesin ka erinevaid lõikamise ja katkestamise variante, kuna aga koht oli minu jaoks tundmatu ja kaarti mul polnud, siis ei osanud ma isegi lõigates finišisse saada - seega ei jäänudki muud üle kui kogu see kolgata tee lõpuni läbi vändata.
Tore pühapäev :-)

Kommentaare ei ole: