esmaspäev, 2. aprill 2007

Pühapäeval kanuutama


Eeloleval pühapäeval on plaan WILO teamil Valgejõele proffide käe all kanuusõitu õppima minna. See saab üks huvitav reis olemas, sest minul on eelmine õhtu juubel olnud ja tõenäolislet näen ma kõike vähemalt topelt ja õhk, mis ma suust välja hingan on vähemasti plahvatusohtlik. Seega kallid kanuukaaslased riietuge tule ja veekindlalt!
Aga kui nüüd asjast rääkida, siis on on meil tõesti käesoleva hooaja eel üks kanuutrett plaanis. Praktiseerisime seda ka eelmine aasta ja ma pean tõdema, et sellest oli tublisti abi. Loodetavasti liigub pärast pühapäevast kogenud instruktorite käe all toimunudtreeningut meie kanuu veelgi kiiremini ja veelgi otsemini. Ma ainult ei tea kui kärestikuline see jõgi on ja kui palju nippe seal proovida saab? Kas kellelgi on infot selle jõe praeguse seisu kohta?
Infoks veel niipalju, et kellel soovi kaasa lüüa, siis info leiab www.nelson.ee

3 kommentaari:

piix ütles ...

Jah, eks meil saab vist in-corpore raske olema. Kuid täpselt sellepärast selle kavva paningi - raske õppustel, kerge lahingus! Ja ma arvan, et päris tore võib olla järgmisel päeval kanuus neid puzzletükke kokku veeretada:) Loodan, et ise selle ohver ei saa olema. Aga kui midagi halvasti läheb, võtan kõik süü enda peale;)

Romps ütles ...

Tänud lisatud pildi eest, nüüd on jutt kohe palju usutavam... :-)!

Romps ütles ...

Ja ongi kanuutamas käidud. Tore on see, et me ei läinud kanuuga isegi ümber, kuigi tüürimees oli üsna pehme :-). Aga sportlikust vaatenurgast vaadates oli minu meelest sellest sõidust päris palju abi. Ma pole kunagi nii head kanuu sõidu juhendajat kohanud kui seekord. Loodetavasti on nendest nõksudest mis õpitud sai võisteldes kõvasti kasu. Ja teisalt on tore ka see, et pääsesime taaskord sellest, et alles võisteldes kanuuga tutvust teeme.